Annons: J-Spec logo
Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: fre jun 05, 2020 11:49 pm

Svara på tråd  [ 8 inlägg ] 
 Välkommen hem! 
Författare Meddelande
Administrator
Användarvisningsbild

Äger/kör:: R33 GTS4T + R32 GTR
Inlägg Välkommen hem!
Ja välkommen hem till Skyline.se igen ;)

Forumet har varit lite på liksom, dvala "ett tag" men vi som blev gamla och inte tycker facebook och tiktok är allt här i livet vi ville liksom ha tillbaka forumlivet från när vi var unga ;)

Som några kanske märkt så finns det en del buggar och problem här och där, och allt funkar inte som det ska (avatarer, bilder, osv). Detta är för att well, alla sparade bilder på servern är antagligen lika bortblåsta som kolcanistern på våra bilar.

Om ni hittar några buggar och problem med saker som inte funkar (främst saker som ger felkoder eller det blir ERROR meddelanden) så skriv gärna här.

Framtidsplanerna är att få det här att fungera "hjälpligt" nu så det Går att använda forumet, även om inte allt är kalas, forumversionen är typ 25-30 versioner från den senaste versionen och det kommer inte bli någon "uppdatering" av detta, det kommer bli en nyinstallation av ett nytt forum (andas ut, vi/jag ska försöka hålla det så städat och fint som möjligt och inte sväva iväg med lasershower och grejer) och sen när det nya forumet är up and running på hemlig ort då flyttas allt innehåll över till det nya och en vacker dag när ni kommer för att få er skyline-fix så ser allt bara magiskt helt annorlunda ut... Det är förhoppningen/planen

Tidsplanen på detta är 2 dagar till 2 sekel ungefär
Under tiden så buggrapporterar vi och njuter av all gammal lösning, och uppmuntrar gärna folk att lägga till ny information och projekttrådar och diverse småprat hit och dit!

Det är fortfarande Skyracer som är överste-chef men jag är, för tillfället iallafall, vice-forumsmidare/smiskare men jag har Skyracers blessing (än så länge) ;)

Kör lugnt (heh), skriv mycket, läs ännu mer och posta bilder och whatnot (enligt forumets regler)

Bilagor:
Filkommentar: Jag testar att ladda upp en bild också, och se om det går åt skoogen :)
MethMap2.png
MethMap2.png [ 48.4 KiB | Visad 701 gånger ]
lör maj 02, 2020 5:59 pm
En hel del inlägg
Användarvisningsbild

Äger/kör:: Audi och Volvo
Inlägg Re: Välkommen hem!
Jag har inte haft en såndär Japcrapper sen 2013, men hamnar ibland här ändå för att få lite nostalgikänsla av hur det var under de gyllene åren omkring 2007-2008 då aktiviteten på forumet var på topp.

Vilka tider det var.

Facebook-gruppen "Skyline.se" är fylld med kaxiga ynglingar med micropenisar som ska hävda sig och undra "Vafan vet du om Skylines?????" för varenda kommentar jag gör.
Jag önskar er ett livslångt elände med havererade oljepumpar, skrapande växlar och gängpaj i topplocken :D :lol:

Min gamla GTST: http://www.garaget.org/?car=266388
Min gamla Stagea 260RS: http://www.garaget.org/?car=277039

Slutat köra Skylines.

mån maj 04, 2020 8:09 am
Administrator
Användarvisningsbild

Sheriffen skrev:
Jag har inte haft en såndär Japcrapper sen 2013, men hamnar ibland här ändå för att få lite nostalgikänsla av hur det var under de gyllene åren omkring 2007-2008 då aktiviteten på forumet var på topp.

Vilka tider det var.

Facebook-gruppen "Skyline.se" är fylld med kaxiga ynglingar med micropenisar som ska hävda sig och undra "Vafan vet du om Skylines?????" för varenda kommentar jag gör.
Jag önskar er ett livslångt elände med havererade oljepumpar, skrapande växlar och gängpaj i topplocken :D :lol:

Haha det är nästan så att du låter gammal och bitter min gode herre :P
Låter ju precis som om att det är dags att skaffa en Skyline igen med andra ord, om du frågar mig ;)

mån maj 04, 2020 1:33 pm
Moderator
Användarvisningsbild

Äger/kör:: Skyline R32GTR
Its alive! …. Jag får riktig nostalgi känsla här... Brukar logga in då och då :)

I would say r33 is much much easier to drive and control, my new 32 gtr is like going back to a time when health and safety was your own responsibility. the r33 felt like "if you crash it would ask how you were" and the 32 would just say "again,again"

tis maj 05, 2020 10:30 am
Ganska många inlägg
Användarvisningsbild

Äger/kör:: R32 GTR
Jag med, men när bottarna tog över så orkade jag inte. Men nu ser jag ljuset i tunneln.

Tyndago skrev:
Some people say 1.1, but thats like little girl boost.

tor maj 07, 2020 9:04 pm
Administrator
Användarvisningsbild

The bots har fått göra kväll nu iallafall :)

fre maj 08, 2020 11:02 pm
Väldans få inlägg
Användarvisningsbild

Äger/kör:: R32 GTR V-Spec II
Så härligt att se de igång igen, kan säga att mitt bilbygge stannade av i takt med forumet typ.
Tjej, barn, hus och så vidare. Ni kan säkert drillen.

Men har på senare tid börjat rycka och dra lite i delarna så jag e taggad på att återuppliva min tråd i alla fall.

Hoppas bara att fler gör det samma. :D

lör maj 16, 2020 2:37 pm
Profil WWW
Administrator
Användarvisningsbild

InteLLi skrev:
Så härligt att se de igång igen, kan säga att mitt bilbygge stannade av i takt med forumet typ.
Tjej, barn, hus och så vidare. Ni kan säkert drillen.

Men har på senare tid börjat rycka och dra lite i delarna så jag e taggad på att återuppliva min tråd i alla fall.

Hoppas bara att fler gör det samma. :D

Ja det är säkert inte bara du som hamnat i den tids-"fällan" här :P
Och ju fler som börjar återuppta lite projekt så kanske det inspirerar andra att fortsätta/börja om eller lockar nytt folk att skriva sig lite ;)

sön maj 17, 2020 10:57 am
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 8 inlägg ]